Junior Office Manager
Do menší pohodové pobočky v centru Brna hledáme někoho, kdo se postará, aby byla kancelář i všechny procesy 100% v pořádku.
Lokalita | Brno |
Kontaktní osoba | Mgr. Petra Horáková |
Telefon | +420 608 842 421 |
Popis
Pozici obsazujeme pro menší brněnskou pobočku mezinárodní společnosti zaměřené na vývoj a implementaci vlastního informačního systému pro pojišťovny.
Na této pozici budete:
- pečovat o kancelář ve všech směrech, udržovat její bezproblémový chod a pořádek
- mít na starosti hlídání termínů, kontrolu, zda jsou podmínky ve společnosti vyhovující a v souladu s českým právem
- organizovat interní akce a konference
- starat se o onboarding nových kolegů, pomáhat s HR a účetní agendou
- komunikovat s dalšími pobočkami, účetní, právníkem, i se zaměstnanci
- pracovat v neformálním prostředí v centru Brna
Požadavky
Hledáme nadšenou a pečlivou posilu, která:
- má výborné komunikační schopnosti, dokáže se domluvit s kýmkoliv na čemkoliv a to v českém (případně slovenském) i anglickém jazyce
- ráda komunikuje, nemá problém řešit věci osobně i po telefonu
- dokáže vystupovat reprezentativně, zároveň ale nezkazí žádnou zábavu
- umí pracovat s Excelem
- má vystudovanou vysokou školu zaměřenou na ekonomii/právo/IT, případně je v závěrečném ročníku
- zvládá stres, time-management, je zvyklá mít vždy vše v pořádku
Nabídka
- jedná se o hlavní pracovní poměr, plný úvazek (ve výjimečném případě možnost zkráceného úvazku pro studenty)
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení, mezi další benefity patří: plně hrazené stravenky, pružná pracovní doba, sick days, kurzy technických i jazykových dovedností dle vlastního výběru, vlastní laptop, plně hrazená multisport karta, pravidelné teambuildingy a další