This site uses cookies to offer you a better browsing experience.
Aplikační inženýr (implementace MES)
Znáte programování PLC a instalaci systémů, jste komunikativní a máte zájem být blíže k zákazníkům? Máme pro Vás roli na implementaci systémů u zákazníka a technickou podporu v oblasti MES systémů!
Popis
Pro holandskou společnost, která vyvíjí vlastní výrobní IS a podílí se na digitalizaci průmyslu (Industry 4.0), obsazujeme pozici implementátora MES systémů.
Na této pozici budete:
- komunikovat se zákazníky a provádět analýzu jejich potřeb (z hlediska sběru, zpracování a vizualizace výrobních dat)
- specifikovat a navrhovat technická řešení a jednat se zákazníky ohledně navržených řešení
- konfigurovat, instalovat a testovat systémy
- školit zákazníky a poskytovat jim technickou podporu
- navrhovat inovace v oblasti digitalizace průmyslu a automatizovaného sběru a zpracování dat, upravovat stávající skripty, testovat nové technologie, psát specifikace pro vývojáře
- mít možnost se v případě zájmu dostat k programování v .NET
- implementovat firemní řešení u zákazníků (MES systém)
- pracovat na mezinárodních projektech pro přední světové společnosti
Požadavky
Co potřebujeme:
- alespoň základní znalost programování PLC (Siemens)
- základní znalost SQL
- znalost programování a algoritmizace
- zkušenosti s implementacemi SW a HW řešení (schopnost instalace systémů a DB na servery)
- zkušenosti s průmyslovou automatizací a asi rok praxe na podobné pozici
- dobrá komunikativní znalost AJ
- plynulá znalost ČJ
- VŠ/SŠ vzdělání se zaměřením na elektro/automatizaci/IT
- řidičský průkaz sk. B a ochota příležitostně cestovat za zákazníkem
- zájem a schopnost se rychle učit nové technologie, komunikační schopnosti a příjemné a profesionální vystupování, aktivní přístup v podpoře zákazníků, efektivní způsob řešení úkolů, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, týmová spolupráce
Co preferujeme (je výhodou):
- zkušenosti s programováním PLC (zejména Siemens)
- znalosti v oblasti HW, elektroniky, elektrotechniky a architektury HW systémů, případně včetně vyhlášky 50, §6 a vyšší
- zkušenosti s prací v IT oddělení výrobní společnosti
- znalost německého jazyka
Nabídka
- platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění (po 1. roce), notebook, mobilní telefon, pružná pracovní doba, sick-days, kurzy AJ, odborné vzdělávání, příspěvek na sportovní aktivity, možnost zahraniční stáže v Holandsku, možnost profesního a osobního růstu, po zapracování možnost nepravidelného home-office (cca 3 dny měsíčně)
- inovativní, tvůrčí, neformální a přátelská atmosféra v nestresujícím prostředí, týmové mimopracovní aktivity, nápoje a občerstvení na pracovišti zdarma, vybavená kuchyňka s kávou
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis nebo odkaz na LinkedIN. Následně se s Vámi spojíme ohledně dalšího postupu.
Locality | Brno |
Contact person | Mgr. Pavel Plíšek |
Phone | +420 603 328 592 |
Locality | Brno |
Contact person | Mgr. Pavel Plíšek |
Phone | +420 603 328 592 |
Locality | Brno |
Contact person | Mgr. Pavel Plíšek |
Phone | +420 603 328 592 |